Vi respekterar våra kunder och lyssnar på deras behov

“Bra arkitektur bör vara en projektion av livet självt och det innebär en intim kunskap om biologiska, sociala, tekniska och konstnärliga problem.”

- Walter Gropius

Innovation ligger i framkant med det vi gör men vi gör inte detta ensamma. I 100 år har vi vetat att genom att lyssna på och samarbeta med våra kunder hittar vi svaret på hur man möter förändrade behov och levererar.

Hur kan vår byggnad vara mer hållbar? Hur installerar vi bättre golv- och vägglösningar under ständigt ökande tidspress? Kan enkla förbättringar öka välbefinnandet individuellt eller i stor skala? Vilka förändringar kommer vi att se inom hälsovården under de kommande fem åren? Hur viktigt är sociala medier för dig när det gäller att få installationsstöd?

Vi tar varje tillfälle i akt och lyssnar på vad du har att säga. Sedan 2008 har vi bjudit in kunder att tillbringa en dag med oss på vårt brittiska huvudkontor som en del i vårt program för ”kundens röst”. Det är en dag när vi lyssnar på vad du har att berätta om dig själv, om oss och våra produkter och hur du vill arbeta med oss. Detta är en otroligt värdefull insikt för oss och enligt feedback vi fått också för dig. De samtal vi har haft har direkt lett till bland annat introduktion av nya produkter, förbättringar av kundservice och förändringar på vår webbplats. Om du vill besöka oss, ta kontakt med oss. Vi driver också regelbundna forskningsprogram och söker åsikter inom olika sektorer om en mängd ämnen.